|
Post by Carolien on Oct 30, 2006 18:21:09 GMT 1
Kor en ik zijn even op het feestje van Sportivo geweest. Ja, je leest het goed even. Jammer genoeg (en daar balen we gigantisch van) zijn we met de trein gekomen. Tja, dan moet je met de laatste trein weer terug. Helaas ging deze laatste trein te vroeg weg om het gehele concert c.q. feestje mee te kunnen maken. We kwamen thuis met een rot gevoel. Gelukkig hebben we wel een goede parkeerplek gevonden, dus de volgende keer gaan we met de auto. Kunnen we wel alles meemaken!!
Het deel dat wij er waren was het erg gezellig!! Pr. Nomad heeft met een aantal gastmuzikanten een aantal covers van Sportivo gespeeld. Klonk goed, vooral de twee dames. Nog gezien dat Hans een super de luxe Rollator heeft gekregen. En dan begon het concert van Gruppo. Helaas viel Lies. Maar later stond ze toch op het podium. De twee nummers die wij nog hebben gezien, klonken erg goed!!
Heb nog steeds een rot gevoel dat ik niet alles heb gezien!!
Maar hoe gaat het met Lies?? Alles owke met haar been??
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Oct 30, 2006 18:51:17 GMT 1
Carolien was me net voor met haar verhaal over de "happy birthday party" van Gruppo. Natuurlijk ben ik het met haar eens en kijk ontevreden terug op afgelopen zaterdagavond. Ze heeft vergeten om nog even LIES, INGE, PETER, GERRIT-JAN, MAX en "mister ROLL LATOR" HANS te feliciteren. Wel bij deze de felicitaties en hopenlijk houden jullie je woord en gaan nog even (minimaal) 30 jaar door. En ook ik ben nieuwsgierig hoe het nu met die arme LIES gaat. In ieder geval sterkte en doe de volgende keer voorzichtig.
|
|
De Zanger Van De Band
Guest
|
Post by De Zanger Van De Band on Oct 30, 2006 23:12:17 GMT 1
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Oct 31, 2006 18:49:34 GMT 1
Ik hoop dat er voor die tijd nog eens een ontmoeting gaat plaats vinden. Hoe is het trouwens met de THEE-shirts van 30 jaar grupppo, moet ik daar nog geld voor appart houden ? Want die mag toch niet ontbreken in de verzameling van de trouwe Gruppo fans !!!!!
|
|
De Creatieveling Van De Band
Guest
|
Post by De Creatieveling Van De Band on Oct 31, 2006 20:03:22 GMT 1
:)het ontwerp van het gruppo jubileum t- shirt 1976- 2006 gaat deze of begin volgende week naar de drukker :)ze worden zwart met witte opdruk en zijn straks voornamelijk in maat L leverbaar :)het ontwerp is als vanouds van spacebar :)ze gaan rond de 20 euro kosten :(wees er snel bij want echt veel worden er niet gedrukt:(
|
|
|
Post by Mark on Nov 4, 2006 11:51:13 GMT 1
Hoi Crea Bea
Kan je een fototje plaatsen van het ontwerp? Ben wel nieuwsgierig!
Heb ook altijd wel een T-shirt willen hebben met "gruppo sportivo" erop in het handschrift zoals op 10 mistakes.... Zijn die er eigenlijk?
|
|