|
Post by neon lights on Sept 3, 2006 12:07:25 GMT 1
Geweldig optreden afgelopen vrijdag 1 september van Gruppo, op het Plein in Den Haag. Geopend werd met Mission a Paris waarna nummers van Topless 16 afgewisseld werden met nummers van voornamelijk de eerste 2 platen plus de nieuwe single Doremi....... Het geluid van de keyboards kwam helaas niet altijd even goed door en een van de 3 leek zelfs helemaal niet te werken (?) waardoor bepaalde tapijtjes node gemist werden. Creatief als ie is lostte Peter dit evenwel uitstekend op! Aan een langdradige speech van de presentatrice van het festival n.a.v. een eventuele (!) toegift werd door Hans al snel een einde gemaakt door gewoon het podium op te stappen en vervolgens Tokyo en Hey girl ten gehore te brengen. Kortom: een uitstekende opwarmer voor de komende zaal optredens...........
|
|
|
Post by Mark on Sept 4, 2006 17:35:37 GMT 1
Bedankt voor je verslag neon lights! Nog foto's gemaakt?
|
|
|
Post by Supergran on Sept 6, 2006 8:57:52 GMT 1
;)Ik wel...ik zal ze vanavond even posten.
|
|
|
Post by Mark on Sept 7, 2006 7:18:04 GMT 1
Wij wachten in spanning af!
|
|
|
Post by Supergran on Sept 14, 2006 8:05:31 GMT 1
Hoi, de foto's posten wilde nog niet zo lukken maar voor wie niet kan wachten: kijk eens bij www.festifoto.nl/ de site van fotograaf Eelco Touwen. ;D
|
|
|
Post by Mark on Sept 16, 2006 7:50:54 GMT 1
Mooi zeg, Gruppo als afsluitende band! Jouw foto's lijken me leuker Supergran, als je wilt kan je me wat mailen dan post ik ze voor je
|
|
|
Post by Mark on Sept 23, 2006 20:35:35 GMT 1
|
|
|
Post by Supersnah on Oct 12, 2006 14:12:46 GMT 1
Mark, wat is dat voor onzin van die XIAOMING
|
|
|
Post by Mark on Oct 12, 2006 23:01:03 GMT 1
da's weer zo'n spammer uit China of zo...... die gaat waarschijnlijk alle forums af , alleen hebben wij helaas geen chinees taalpakket geinstalleerd dus krijg je allemaal rare tekens...... of zou het de Japanse internetmaffia zijn?
|
|