|
Post by Hans Vandenbyrne on Nov 22, 2005 21:27:14 GMT 1
Triomfen in Deventer, A´dam, Arnhem... Geen forumlid gezien! De concerten waren vet cool! ;D Waar was iedereen?
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Nov 24, 2005 23:17:57 GMT 1
|
|
|
Post by Mark on Nov 25, 2005 14:35:47 GMT 1
Die studio heeft wel wat weg van een huiskamer inderdaad dus het zou kunnen!
|
|
Gijs
Junior Member
|
Post by Gijs on Nov 25, 2005 17:32:13 GMT 1
Eh Hans, nu doe je me toch enigsinds tekort. Zoals ik je reeds mailde heb ik heel erg genoten van jullie optreden in het Pakhuis in Amsterdam. Ik vond het een van de leukste optredens waar ik ooit geweest ben en ik had het gevoel dat ik niet de enige was. Het allerhoogste hoogtepunt van de avond was voor mij jullie vertolking van "Burning down the house". Dit nummer past vreselijk goed bij de zang van de Bombitas en Hans zelf. En het geheel deed me dan ook sterk denken aan het beste dat ik ooit van Gruppo Sportivo gehoord heb. De overige muzikanten deden het trouwens ook meer dan aardig.
Er kleefde maar een smetje aan de avond. De opnames die ik trachte te maken op mijn mp3 speler zijn totaal mislukt. Mocht iemand opnames hebben die wel gelukt zijn dan zou ik daar heel graag een copietje van willen hebben.
Tot slot: jammer dat niet alle forumleden dit optreden hebben kunnen bijwonen, want helaas jongens, jullie hebben wel wat gemist.
|
|
|
Post by Hans Vandenbyrne on Nov 25, 2005 18:35:04 GMT 1
Da´s waar Gijs, jij was er wel, ik kan me wel volledig door m´n kop geschoten hebben dat ik dat over het hoofd en niet in de gaten heb gezien!
|
|
|
Post by Mark on Nov 25, 2005 19:49:44 GMT 1
". jammer dat niet alle forumleden dit optreden hebben kunnen bijwonen, want helaas jongens, jullie hebben wel wat gemist. Tja Gijs , iemand moet het forum in de gaten houden..... en ik had natuurlijk gerekend op die bootlegs van jou!
|
|
|
Post by Come2Mie on Nov 26, 2005 18:42:49 GMT 1
Sorry, Pratend Hoofd, de datums van optreden waren reeds in mijn agenda bezet. Is het misschien iets om in je studio voor de forum leden een huiskamer concert te geven? Best leuk idee eigenlijk om studio Sounds Interesting zo in te richten dat er zeg voorjaar 2006 speciaal voor wat verplicht klappende fans, forumleden, vrienden & familie (+/- 30 man moet kunnen... passen) een acoustisch huiskamerconcert kan worden gegeven met favo Ned. talige covers, oude én nieuwe nummers, dat dat concert reeds gemixed wordt opgenomen & ter plekke wordt gebrand & uitgedeeld. Eigen brandCD'tje met zelf verzonnen hoesje/ opdruk/ titel meenemen!
|
|
|
Post by Mark on Nov 26, 2005 20:44:59 GMT 1
[glow=red,2,300]Count me in! [/glow]
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Nov 27, 2005 21:47:17 GMT 1
Lijkt me een prima idee Maar geef de datum tijdig door want maart is al bijna vol gepland. (met afspraakjes en weekje weg en zo) ik ben graag van de partij, kijk er nu al naar uit !!!!!!!
|
|
Gijs
Junior Member
|
Post by Gijs on Dec 1, 2005 9:28:03 GMT 1
Zo'n intiem huiskamerconcert is op zich al geweldig. Dat je dan ook nog kan nagenieten van de gemaakte opnames maakt het helemaal bijzonder. Kortom het lijkt me super cool en gaaf om dit mee te mogen maken.
Ter ondersteuning van dit ontzettend leuke idee bied ik hierbij aan om - naast het verplichte klappen - een materiele of inmateriele bijdrage te leveren aan de realizatie er van.
|
|
|
Post by Come2Mie on Dec 1, 2005 18:05:38 GMT 1
"Ter ondersteuning van dit ontzettend leuke idee bied ik hierbij aan om - naast het verplichte klappen - een materiele of inmateriele bijdrage te leveren aan de realizatie er van".
Gijs, leuk, cool, maar... wat is dat voor bijdrage dan? Ben je een lekker blond ding, heet je voluit Beagijs en heb je belangrijke ingangen in de entertainment industrie? ;D
|
|
Gijs
Junior Member
|
Post by Gijs on Dec 1, 2005 19:02:40 GMT 1
Tja Come2Mie, juist omdat ik niet precies wist waaraan behoefte is, heb ik mijn bijdrage nog maar even in het midden gelaten. En blijkbaar is dat maar goed ook, want ik had in de verste verte niet kunnen denken dat een lekker blond ding, met ingangen in de entertainment industrie, noodzakelijk zijn voor het tot stand komen van het huiskamerconcert. Kijk, ik als leek zat meer te denken aan een dozijn flessen wijn, of een flinke stapel nog te branden cd's of gewoon een simpele financiele bijdrage. Voorts dacht ik ook dat er wellicht wat klussen zouden zijn die enige mankracht vergen. Maar zoals gezegd, ik ben slechts een leek in deze. Ik laat het dan ook graag aan jou over om aan te geven of er iets is waarmee ik een bijdrage kan leveren.
|
|
|
Post by Prins Heerlijk on May 4, 2006 23:07:26 GMT 1
zeg lui, de B'52/ Talking Heads sessieband met ons Hans & z'n Bombita's speelt 23 & 25 juni op Oerol, tis maar dat jullie het weten... hup, de boot in dus! ;D
|
|
|
Post by Marcel on May 11, 2006 21:49:29 GMT 1
Had ik het geweten, dan was ik er zeker bij!! Maar hoe kom ik er nu achter wanneer ze waar optreden?? Het is zo gaaf om het mee te maken, maar de laatste keer voor mij was alweer 2 jaar geleden.
|
|
|
Post by Mark on May 12, 2006 17:58:57 GMT 1
Had ik het geweten, dan was ik er zeker bij!! Maar hoe kom ik er nu achter wanneer ze waar optreden?? Het is zo gaaf om het mee te maken, maar de laatste keer voor mij was alweer 2 jaar geleden. Het is 23 & 25 juni in de toekomstige tijd dus je bent nog niet te laat!
|
|