|
Post by neonlights on Jul 9, 2006 14:04:38 GMT 1
Hallo medefans, Leuk zo'n forum! Ik heb Gruppo 'ontdekt' in 1977/1978 Toppop en mijn zus had ze al eens gezien in het voorprogramma van de Earring. Vanaf 1980 kocht ik de platen, ik begon met Copy copy (!) en later terug naar het begin. Toch heb ik i.t.t. velen zeer warme gevoelens voor de 1980-1985 periode (voor de goede orde: de begintijd was natuurlijk briljant) en nu mij zojuist (gisteren) het trieste bericht over het overlijden van Dick Schulte Nordholt heeft bereikt en wat live opnamen uit die periode (1983, KRO) te hebben gedraaid, ben ik tot de conclusie gekomen dat dat wellicht de beste bezetting was (Hans, Peter, Max, Dick, Lies en Josee) maar mischien is dit van tijdelijke aard vanwege de emoties......... UIteraard ben ik Gruppo altijd blijven volgen en ik heb dan ook menig concert meegemaakt, met name eind jaren 80 (toevalligerwijs opnieuw met Dicky in de gelederen) toen Kim de drumstokken hanteerde..........verder was een optreden in de tuin van het Paard (1999) ook een hoogtepunt plus natuurlijk de optredens na het verschijnen van Topless 16. Ik kijk uit naar de 2006 optredens, Gruppo 30 jaar!
|
|
|
Post by caesartjalbo on Jul 9, 2006 15:00:15 GMT 1
Hallo!
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Jul 9, 2006 22:02:24 GMT 1
welkom op het G.S. forum Neonlights. jammer dat zo'n trieste gebeurtenis je op het forum bracht. het optreden in de tuin van het paard was zonnig en gezellig ik heb er nog foto's van. (eigenlijk van elk optreden waar ik geweest ben)
veel plezier op het forum en wat mij betreft mag je gerust je eigen naam gebruiken. dan krijgen we een "family life" gevoel en daar draait het om.
groet van Kor
|
|
|
Post by Mark on Jul 9, 2006 22:47:35 GMT 1
Welkom of het Gruppo forum! Gelukkig zijn er toch fans die het forum weten te vinden en zich inschrijven ! En Kor , laat maar zien die foto's van je , ik ben benieuwd!
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Jul 24, 2006 22:10:39 GMT 1
Mark, de foto's zaten op een rolletje dus ik moet ze opzoeken en dan scannen en dan op het forum plaatsen. Is er geen mogelijkheid om foto's te plaatsen via het forum ?
groet van kor
|
|
|
Post by Mark on Jul 25, 2006 5:07:44 GMT 1
|
|
|
Post by Grignion on Aug 13, 2006 14:15:10 GMT 1
Kor, een 'family life' gevoel, da's mooi! UItstekend nummer trouwens ook, met name de live-versies met al die intro's (Owner of a lonely heart, Saturday night enz....) Overigens, mijn naam is Grignion en 1 september ben ik uiteraard weer aanwezig in Den Haag; hopelijk wordt er vanwege het 30 jarig bestaan ook nummers uit de Copy copy, Design moderne periode gespeeld...... Grignion
|
|
|
Post by Jan Publiek on Aug 13, 2006 19:30:56 GMT 1
Die kent toch niemand, Pop Goes The Brain, Copy Copy, Design Moderne, Sucker Of The Century, Sombrero Times, Young & Out, Sing Sing, Topless 16... Waarom daar dan nummers van spelen? Geef mij maar de nummers van de eerste twee platen, wordt het nog gezellig! ;D
|
|
|
Post by Carolien on Aug 16, 2006 7:22:44 GMT 1
Behalve de fans.. En die zouden het leuk vinden om deze live te horen.
|
|
|
Post by Mark on Aug 16, 2006 19:06:27 GMT 1
Als je de moeite neemt om goed te luisteren zijn alle LP's /CD's goed! Inderdaad waren de 1ste 2 lp's briljant maar dat vond ik zeker ook van Copy Copy , Buddy Odor en niet te vergeten Topless 16!
|
|