|
Post by caesartjalbo on Jul 4, 2006 0:47:05 GMT 1
Hallo, ik had een vraag naar de verkrijgbaarheid van bepaalde CDs welke ik heb gemaild. Als antwoord kreeg ik dat ik maar eens op het forum moest gaan kijken. Ik ga eerst ff pitten maar morgen zal ik dat zeker doen!
Groeten,
Tjalling
|
|
|
Post by Mark on Jul 4, 2006 4:54:49 GMT 1
Welkom bij het Gruppo Forum Caesar Vraag maar raak , hier weten ze alles
|
|
|
Post by caesartjalbo on Jul 4, 2006 10:39:06 GMT 1
Thx Mark! Eerst iets over mezelf: ik ben gek van muziek (luisteren, ik kan nog geen gitaar stemmen/herhaaldelijk tot 4 tellen) en heb tussen Gruppo Sportivo fans niet veel te zoeken: niet dat ik geen fan ben maar ik ken Gruppo Sportivo bijna niet. Ik ben in 1973 geboren, oud genoeg om de naam te kennen (en te weten wie Hans Vandenburg is) maar te jong om veel herinnering te hebben bij de muziek. Een paar jaar geleden kocht ik de CD 'Back to 78/Copy Copy' en sinds een paar maand heb ik de 'Topless 16' CD. Het begin van "de schade inhalen" is er dus maar een korte blik in de Discografie thread leert mij dat er nog een lange weg te gaan is! Mijn muzieksmaak is zo breed dat ik waarschijnlijk sneller klaar ben met opsommen waar ik niet van hou maar dat zou helemaal niet relevant zijn. Wat ik tot dusver van GS gehoord heb is voor mij wel voldoende om er erg enthousiast over te zijn, m.n. 'Back to 78/Copy Copy' is bij mij "grijsgedraaid" (wat dat betreft maar goed dat CDs niet al te erg aan slijtage onderhevig zijn). Verwacht van mij dus niet erg veel bijdrage want dat heb ik niet te bieden. Eerst zal ik mij beperken tot het doorlezen van wat de mensen hier al geschreven hebben en als het dan nog nodig is zal ik zeker mijn vragen stellen. Ik vind het prachtig dat "ze" hier " alles" weten maar ik zal me toch maar een beetje aan het onderwerp van het forum houden . Heb ik iemand wellicht nieuwsgierig gemaakt? Stel gerust jouw vragen aan mij. De algehele activiteit hier op dit forum schijnt mij vrij laag (mede natuurlijk door het weer, het wereldkampioenschap voetbal en de Tour de France ) en dus ben ik vast niet dagelijks ingelogd maar ik zal eens in de zoveel tijd zeker ff langskomen. Dit board is nieuw voor mij en de mogelijkheden onbekend maar als er een email-notificatie is voor PMs dan zal ik dat aanzetten, op die manier kan ik vrij snel reageren op 'dringende' zaken. Mijn nick 'Caesar Tjalbo' is de naam waarmee ik op internet bekend ben, je mag me ook Tjalling noemen, da's de naam die ik van mijn ouders heb gekregen. Voor nu: bedankt voor uw aandacht!
|
|
|
Post by Ned Need on Jul 5, 2006 14:22:00 GMT 1
Although i´m English i´ll try to react in Dutch. Even een updeetje: eind augustus 2006 komt er ter promotie van het jubileum T-shirt & het Rock Now, Roll Later tourtje- een nieuw Gruppo verzamelalbum over de periode 1989- 2006 (rare tracks, singles + b) + een bonus- CD met remixen van Topless 16 juweeltjes + 2 nieuwe nummers uit. Voor die inwoners van Nederland die vanaf 1980 naar de commerciële radio luister(d)en en dus alle muziek van Gruppo denken te hebben (van de 1e 2 LP´s) is ook dit een volslagen onbekende Gruppo periode. Luister straks wederom naar een reeks BRILjante muziKALE ontdekkingsreisjes waaruit het -naar aanleiding van Ceasar Tjalbo´s vraag- maar moeilijk kiezen is The answer my friend, is blowing in the wind
|
|