|
Post by caesartjalbo on Jul 5, 2006 23:44:00 GMT 1
Driving force behind Dutch music. May he drink forever. According to an obituary he played on 'Design Moderne'
|
|
|
Post by Fiona on Jul 6, 2006 1:02:59 GMT 1
Di-cky nam niet alleen op Design Moderne de meestal briljante baspartijen voor z´n rekening, ook aan Gruppo´s Sombrero Times en Sucker Of The Century heeft ie z´n muzikale steentje bijgedragen. De muzikantenhemel heeft er een gigant bij
|
|
|
Post by Fiona on Jul 6, 2006 1:07:13 GMT 1
Shit, sorry, Di-ck wordt op dit forum automatisch viespeukerig vertaald in thingy en da´s niet mijn bedoeling! Kan daar iets aan gebeuren, Mark?
|
|
|
Post by Fiona on Jul 6, 2006 1:08:39 GMT 1
enz. dus blijkbaar...
|
|
|
Post by Mark on Jul 6, 2006 19:33:07 GMT 1
nuts, sorry, Di-ck wordt op dit forum automatisch viespeukerig vertaald in thingy en da´s niet mijn bedoeling! Kan daar iets aan gebeuren, Mark? Zit schijnbaar inderdaad in de software , kan ik niks aan doen dus ook maar een streepje ertussen gezet
|
|
|
Post by caesartjalbo on Jul 7, 2006 14:31:33 GMT 1
nuts, sorry, Di-ck wordt op dit forum automatisch viespeukerig vertaald in thingy en da´s niet mijn bedoeling! Kan daar iets aan gebeuren, Mark? Zit schijnbaar inderdaad in de software , kan ik niks aan doen dus ook maar een streepje ertussen gezet Dit board is nieuw voor mij maar bij een ander board heet het "word filter" of "word censors". Dit moet beïnvloedbaar zijn via het admin panel. 't Is niet zo heel erg belangrijk natuurlijk
|
|
|
Post by Mark on Jul 7, 2006 17:36:03 GMT 1
Inderdaad je had gelijk , ik heb het gevonden en aangepast! Thanks for te tip! Dick is gewoon weer Dick
|
|