|
Post by Carolien on Mar 25, 2005 8:20:16 GMT 1
Gisteren was een optreden van Massief Beuken in Amsterdam. Helaas voelden Kor en ik ons niet zo goed, dus zijn wij niet geweest. Misschien zijn er lezers van het messageboard wel geweest. Graag wil ik van die personen weten wat ze van het optreden vonden. Klonk het goed?? Speelde ze leuke songs?? Was het gezellig??
|
|
|
Post by Mark on Mar 25, 2005 14:45:08 GMT 1
Ik had er ook eigenlijk wel heen willen gaan ..... a.s. speelt Hans in Rotterdam ( soort huiskamerconcert , lijkt me ook wel leuk!)
|
|
|
Post by Peter on Mar 26, 2005 14:29:24 GMT 1
Het optreden in A'dam werd ter plaatse afgelast door ruzie tussen de organisatoren! Het was de alleralllerallereerste keer dat Hans dat meemaakte! Na reiskosten te hebben ontvangen en een lekkere maaltijd genuttigd reed Massief Beuken terug naar Den Haag en de 28e gewoon naar R'dam (zie website)
|
|
|
Post by Mark on Mar 26, 2005 14:42:19 GMT 1
Bijna nog naar Amsterdam gegaan maar ik kwam ( gelukkig blijkt nu) tijd tekort...... In Rotterdam kunnen er maar 30 mensen in dus het zal wel vol zijn.... jammer dat het niet eerder op de website stond.... misschien leuk om dit een keer te organiseren met de die hard fans onder elkaar?!
|
|
|
Post by Carolien on Mar 26, 2005 16:29:02 GMT 1
Dat lijkt me een goed idee!!!! Gezellig met de DIE HARD FANS [glow=red,2,300]een dagje SPORTIVO-EN[/glow] (misschien met een special guest) en dan 's avonds naar een optreden. Uiteraard is het handig als de bandleden de oude (minder bekende) nummers dan weer uit de doos trekt. Want Disco Really Made It heb ik al zooo vaak live gezien.
|
|
|
Post by Mark on Mar 26, 2005 17:23:49 GMT 1
Ik bedoel eigenlijk om zo'n huiskamerconcert te organiseren maar dan speciaal voor gruppofans Zie: www.liveinyourlivingroom.nl/Ik weet niet of dat betaalbaar is maar lijkt me wel cool in ieder geval!
|
|
|
Post by Carolien on Mar 27, 2005 12:29:22 GMT 1
Lijkt me ook errug cool!! Alleen moet je wel ruimte hebben voor toch wel wat man, en dan ook nog de bandleden en apparatuur. Tja, dan heb je ook nog altijd last van buren.
He, Hans heeft een New Balance shirt aan. DE sponsor van de NIJMEEGSE VIERDAAGSE.
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Mar 27, 2005 15:26:52 GMT 1
Carolien en ik zijn een keer bij Dierenpark geweest in Den Haag Dat was net zoiets maar dan in café SMAL. Lekker gegeten EN de Beatles gehoord in het NEDERLANDS.misschien een ideetje ??
|
|
|
Post by Mark on Mar 28, 2005 8:31:25 GMT 1
Ik ga vanmiddag eens even kijken in Rotterdam , er zijn toch nog een paar kaarten , hoop eigenlijk dat jullie ( Kor en Carolien) ook kunnen komen ( en andere Gruppofans ook uiteraard!) Ik zal in ieder geval ff een paar foto's maken!
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Mar 28, 2005 11:42:24 GMT 1
|
|
|
Post by De Dierecteur on Jan 14, 2006 19:17:09 GMT 1
Gloeiend Heet Nieuws! De opnames voor de live-CD "Tot Ziens, Bedankt, Het Beste Van Dierenpark!" zijn op 22 & 23 april 2006 gepland bij TAG op de Stille Veerkade in Den Haag. De bedoeling is dat fans, familie & vrienden van de band een ZELF ONTWORPEN CD-HOESJE (geschilderd, geknipt, geplakt, gefotografeerd, enz.) MEENEMEN dat als ENTREEBEWIJS gaat dienen en waar later of misschien zelfs ter plekke het liveCD´tje ingestoken kan worden! De bedoeling is een 3-tal concerten op te nemen. Op zaterdagavond 22 april rond 21.00 uur, op zondagmiddag (matinee) rond 17.00 uur en zondagavond 23 april wederom rond 21.00 uur. De uiteindelijke CD zal hieruit worden samengesteld, maar zoals gezegd, als er 1 concert helemaal bij de beesten AF was, kan ie in principe door 3 mensen, juist!, die van de MOOISTE hoesjes, gratis worden meegenomen! Van de overige iets minder gelukkige bezoekers wordt, om een beetje uit de kosten te komen een kleine bijdrage van 5 Euro per CD gevraagd dewelke hen ietsje later zal worden toegestuurd. HOESINFO om mee te fröbelen: Ouwe Hans- gitaar, zang; GJ Konink: (contra)bas; Stijn Claassen- drums; Jan O.- gitaar, zang; Judith Olthuis- orgel, xylofoon, zang, percussie. Geluid: Sounds Interesting/ Pepijn. Podium: Lex. Locatie: TAG. Titel CD: "Tot Ziens, Bedankt, Het Beste Van Dierenpark Live!" Vergeet niet Uw eigen (post)adres op Uw hoesje te vermelden! ZONDER TEGENBERICHT op dit FORUM of www.hansvandenburg.nl, IEDEREEN TOT DAN DAN DUS! Ontwerp ze! Pootje, de Dierecteur.
|
|