|
Post by Mark on Mar 16, 2005 20:35:43 GMT 1
Hoe vinden jullie de nieuwe iconen met het Gruppo Logo op de main pagina Misschien iets te druk of okay? Anders gaan ze weer terug naar het oude....
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Mar 16, 2005 22:03:42 GMT 1
Ziet er best wel goed uit. Misschien is het mogelijk dat de woorden Gruppo sportivo van kleur veranderen wanneer er iets nieuws is geplaatst. Een dan de mapjes weg halen vanwege de drukte. Maar je bent goed bezig. Maak je voor meerdere mensen een forum??
|
|
|
Post by Mark on Mar 16, 2005 22:36:11 GMT 1
Goed idee Kor! Ga ik ff aan werken Ik ben met een paar andere mensen webmaster/moderator op www.pinoychords.comDeze site is voor gitaristen die accoorden zoeken van Filipijnse en internationale muziek. We hebben meer dan 4000 leden! Kijk er maar eens , mijn naam daar is Supernova , ik sta ergens aan de linkerkant onder masters. We willen nu een site als www.soundclick.com gaan maken waar onbekende artiesten mp3's kunnen oploaden om hun muziek te verspreiden....
|
|
|
Post by Carolien on Mar 17, 2005 7:54:59 GMT 1
De nieuwe iconen zijn erg leuk, maar als je de aanpassingen kunt maken die Kor aangeeft zijn ze nog leuker.
Suc7 met je site voor het uploaden van mp3
|
|
|
Post by Mark on Mar 17, 2005 15:38:24 GMT 1
Ze staan erop , logo in rood betekend dat er ongelezen berichten in dat forum staan.... Het is gekoppeld aan je eigen ID dus werkt alleen als je ingelogd bent... Ik zou 'm ook nog kunnen laten knipperen .....
|
|
kor
Full Member
|
Post by kor on Mar 17, 2005 20:08:32 GMT 1
Een web master die de vragen van zijn leden probeert op te volgen zie je niet veel. Knipperen is nog duidelijker om te zien dat je nog iets moet lezen dus van mij mag het.
ik ben al wat ouder en m'n ogen werken niet zo goed, vandaar.
|
|
|
Post by Mark on Mar 17, 2005 20:11:21 GMT 1
Ik ga het ff proberen dan
|
|
kor
Full Member
|
Post by kor on Mar 17, 2005 20:18:54 GMT 1
|
|
|
Post by Mark on Mar 17, 2005 20:30:14 GMT 1
Ik had het icoon al upgeload om m in het forum te laten zien dus alleen ff die link verplaatsen en klaar is klara! Ik ga nog veel meer veranderen als ik tijd heb...
|
|
|
Post by Carolien on Mar 17, 2005 21:51:17 GMT 1
Owke.. 's ochtends on-line geweest, zijn er nieuwe iconen. Wordt er gesproken om de iconen aan te passen. Zijn ze NU al aangepast. WAUW!!!! Das pas snel. De knipperende iconen vind ik trouwens ook goed. (ook al heb ik iets betere ogen dan Kor)
|
|
|
Post by Mark on Mar 17, 2005 21:58:13 GMT 1
Toch maar m'n forumnaam in Speedy Gonzalez veranderen dan..... Als ik wat in het huishouden moet doen ben ik juist altijd heel traag volgens Sonia.... Leuke website trouwens Carolien! Zag een klein foutje: Ze worden zo beroemd dat ze in Engeland als 1 van de belovende bands worden genoemd. moet daar geen "meest" tussen? Verder erg leuk en een hoop foto's die ik nog niet kende! ff copieeren dus... of was het nou kopieren
|
|
|
Post by Carolien on Mar 17, 2005 22:10:28 GMT 1
Je hebt helemaal gelijk, Speedy. Maar meteen effe aanpassen.
|
|
|
Post by Carolien on Mar 17, 2005 22:17:40 GMT 1
Owh, nog bedankt voor je compliment!!
|
|
Kor s Zoon Carolien dr broer
Guest
|
Post by Kor s Zoon Carolien dr broer on Mar 18, 2005 17:18:31 GMT 1
Gegroet Campagnesupernova en andere lezers! Zojuist ben ik door mijn vader gedwongen ook even een kijkje te nemen. En bij deze, mijn complimenten! Ziet er leuk uit! Iets wat ik zelf altijd wel grappig vind is ipv New Member status naampjes andere leukere dingen te verzinnen. Nu ben ik alleen geen GS fan en kan ik geen voorbeelden verzinnen. Maar het idee begrijp je hoop ik wel. Succes met dit forumpie! even een testje qua fotos.
|
|
|
Post by Mark on Mar 18, 2005 17:58:47 GMT 1
;D Gedwongen hahaha goeie actie van Kor! Ik heb inderdaad al zitten nadenken over de statusnamen maar kon ook nog niks leuks verzinnen Ik zal ff een nieuw topic openen daarover dan kan ik deze sluiten ( slotje erop) anders moet je eerst 3 kwartier scrollen voordat je het laaste berichtje ziet ps: leuke avator heeft Kor nu!
|
|