Gijs
Junior Member
|
Post by Gijs on Mar 18, 2005 14:06:52 GMT 1
Wel nu ik ben dus Gijs, ik ben 40 jaar en woon in Almere.
Ik heb Gruppo vanaf het begin leuk gevonden maar pas sinds een paar jaar is het mijn favorite band. Ik heb de band ongeveer een jaar geleden voor het eerst life gezien op Schollenpop (Den Haag) en ben toen ook maar gelijk naar de optredens in Hedon (Zwolle) en Hilversum geweest. Ik heb inmiddels een behoorlijke verzameling gruppo muziek opgebouwd maar kompleet is deze nog niet.
My favorite songs:
Repeatlemania Mexican radio Ray of light My favourite song The oposite Superman is back Holywood Hey girl Beep beep love This day is fine (Hans vandenburg) Multitrack deck (Hans vandenburg) 'n paardestaart is zo passe (Dierenpark)
Andere favorite bands: Missing Persons Rammstein
|
|
|
Post by Mark on Mar 18, 2005 14:23:23 GMT 1
Welkom Gijs , leuk dat je het forum ook gevonden hebt!
|
|
|
Post by will66 on Aug 18, 2007 11:50:18 GMT 1
wil66 Wel nu ik ben dus Gijs, ik ben 40 jaar en woon in Almere. Ik heb Gruppo vanaf het begin leuk gevonden maar pas sinds een paar jaar is het mijn favorite band. Ik heb de band ongeveer een jaar geleden voor het eerst life gezien op Schollenpop (Den Haag) en ben toen ook maar gelijk naar de optredens in Hedon (Zwolle) en Hilversum geweest. Ik heb inmiddels een behoorlijke verzameling gruppo muziek opgebouwd maar kompleet is deze nog niet. My favorite songs: Repeatlemania Mexican radio Ray of light My favourite song The oposite Superman is back Holywood Hey girl Beep beep love This day is fine (Hans vandenburg) Multitrack deck (Hans vandenburg) 'n paardestaart is zo passe (Dierenpark) Andere favorite bands: Missing Persons Rammstein
|
|
|
Post by will66 on Aug 18, 2007 11:55:30 GMT 1
he Hoi..ik ken die gasten al jaruh..neerlands trots!...en al die sukkels die zich blindstaren op die andere haagse gasten...hoe hete ze nau..? Ouh ja...de cholden iering...whatever...sinds ik met mein nieuwe peecee zit te klotuh hebik groeppo weh her-ondekt! Denk nah niet vehkeerd dit is gewoon een brabanste boah die dit zit te tikkuh....Bye...Wil
|
|