|
Post by Mark on Aug 1, 2006 22:05:28 GMT 1
|
|
|
Post by caesartjalbo on Aug 5, 2006 11:23:29 GMT 1
Dit bewijst maar eens weer dat: 1. GS universele tijdloze muziek maakte en 2. Het nooit te laat is om fan te worden! Als we nou met z'n alleen stevig aan 'spread the word' doen dan kan Mark vast informeren wat meer bandwidth voor dit forum kost ;-)
|
|
|
Post by Mark on Aug 5, 2006 14:05:25 GMT 1
Inderdaad Ceasar, het lijkt af en toe wel of ik hier in me eigen zit te lullen zo weinig wordt er gereageerd....
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Aug 6, 2006 20:07:28 GMT 1
sorry mark, hoezo, tegen je eigen te lullen? ?? ik heb nu 85 replys gegeven. dat is toch vrij veel voor een partime computer gebruiker
|
|
|
Post by Mark on Aug 6, 2006 22:03:04 GMT 1
Jij gelukig wel Kor! Hanz11 , Carolien en nog een paar maar het houdt niet echt over en da's jammer!
|
|
arthur
Junior Member
|
Post by arthur on Aug 8, 2006 10:33:51 GMT 1
Ja Mark, het is idd jammer. Nu moet ik wel zeggen (vanuit mijn beleving) dat het hier ook een beetje tegenvalt. Er wordt niet serieus op dingen gereageerd, Als je een vraag stelt, wordt het bijna in het belachelijke getrokken. Iedereen zijn mening hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als mensen, zonder in te loggen en blijvend onder een pseudoniem, maar blijven kankeren van fake enzo... Gaat bij mij de lol er een beetje (erg) vanaf. Een grap is leuk, maar lekker een beetje anoniem blijven zitten zaniken. Daar heb ik geen zin in. Ik dacht overigens ook dat het een Gruppo forum is. Ik mis hier een beetje de info daarover, het is meer Dierenpark zus en zo. Ook prima, maar noem het dan anders. Jammer allemaal
|
|
|
Post by Mie on Aug 8, 2006 19:16:21 GMT 1
:PUhhh..., Arthur, Gruppo heeft nu zo´n beetje hun welverdiende sabbatical achter de rug en Dierenpark was toevallig heel actief, maar waar blijven die loeiharde bewijzen van jouw keigave spulletjes dan, kzou het bijv. erg leuk vinden als je er een keer mee naar een Gruppo optreden kwam en het de band liet zien. Ze zullen smullen! Wat goed uitkomt, want als je ff bij Gruppo Concerts in sept. kijkt, je verbaasd uitroept hee wat toevallig, wat leuk en vervolgens de plaats en datum in je agenda zet zien we je daar wel! Toch?
|
|
|
Post by Mark on Aug 16, 2006 19:13:11 GMT 1
Ja Mark, het is idd jammer. Nu moet ik wel zeggen (vanuit mijn beleving) dat het hier ook een beetje tegenvalt. Er wordt niet serieus op dingen gereageerd, Als je een vraag stelt, wordt het bijna in het belachelijke getrokken. Iedereen zijn mening hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als mensen, zonder in te loggen en blijvend onder een pseudoniem, maar blijven kankeren van fake enzo... Gaat bij mij de lol er een beetje (erg) vanaf. Een grap is leuk, maar lekker een beetje anoniem blijven zitten zaniken. Daar heb ik geen zin in. Ik dacht overigens ook dat het een Gruppo forum is. Ik mis hier een beetje de info daarover, het is meer Dierenpark zus en zo. Ook prima, maar noem het dan anders. Jammer allemaal Ja dat vond ik ook een beetje te ver gaan maar ze geloven het schijnbaar nog steeds niet.... ga dus een keer bij Hans langs als je in NL bent dan kan hij je platen ff keuren! Forum gaat over Gruppo natuurlijk maar Gruppo=Hans en Hans=Dierenpark! Heb je Dierenpark al een keer gehoord? Is net zo leuk als Gruppo en dan ook nog eens in het Nederlands. De Gruppo tour gaat weer beginnen dus binnenkort weer meer Gruppo nieuws!
|
|
|
Post by amira clitoria on Aug 28, 2006 15:51:16 GMT 1
salamalikum! vrede zei met u u heeft geelijk tokyo is van iedereen net als allah maar tokio de lietje is van u
|
|