arthur
Junior Member
|
Post by arthur on Jun 4, 2006 18:55:35 GMT 1
En dan? Wat moet ik opsturen? En naar wie? Waarheen? Ooit gehoord van MSN
|
|
|
Post by Gelovige Thomas on Jun 4, 2006 19:21:47 GMT 1
8-)3dimensionale dingen van gewicht opsturen via MSN? Knap hoor! Nee, stuur al het "beetje vreemde" spul bijv. naar het forumhoofd Mark en vraag via dit forum, email of voor mijn part via MSN z´n adres, lik aan wat postzegels en gooi het in de gleuf van zo´n ouwerwetse brievenbus. Horen wij het qua echtheid wel weer van Mark. Heus, komt goed! ;D
|
|
arthur
Junior Member
|
Post by arthur on Jun 4, 2006 21:29:55 GMT 1
Waarom zou je Mark wel geloven? En ik vind het best een flauw antwoord van je m.b.t. MSN. Je geeft ook niet eens antwoord op mijn vraag, zelfde vraag die Peer eerder ook al stelde. JA, ik heb een picture disc en JA ik heb ook een exemplaar van SOTC op vinyl. Ik proef hier een hele berg kift in, hetgeen niet mijn bedoeling is dat te creeren. Het kwam uit oprechte vragen van mijn kant. Ook heb ik geen zin in een ja/nee spelletje. Dit is het en als je het/mij niet gelooft is het je eigen gemis.
|
|
|
Post by Gelovige Thomas on Jun 4, 2006 22:38:12 GMT 1
???Ja, zo weet ik er ook nog wel een paar. Opsturen naar een andere Gruppofan (een echte), bijv. Mark, om je beweringen simpelweg te verifiëren lijkt me in dit geval nuttig én leuk, maar nu je er zo vreselijk moeilijk over doet weet ik helemaal zeker dat je het over gebakken lucht hebt. Veel plezier ermee, adem het niet per ongeluk in...
|
|
|
Post by Peer on Jun 5, 2006 13:51:37 GMT 1
Art = kunst Thur = Turkije ....picture disc of niet..... Een knap staaltje kunst van Arthur(kije).
|
|
|
Post by Appel on Jun 5, 2006 14:05:34 GMT 1
:oJa, toffe Peer, die Arthur!!
|
|