|
Post by Gelovige Thomas on May 8, 2006 14:26:01 GMT 1
Die Arthur moet het niet nog bonter maken, dat is helemaal geen Gruppo picture disc die hij ons opstuurt, want dat zie je bijv. nergens staan (ff beter fotoshoppen, Arthur) en Gruppo zou er ook nooit zomaar een afbeelding op gooien laat staan een volledig vaag Zuid-Amerikaans ogend stripfiguur. Maar goed, knutselen staat eenieder vrij, ben benieuwd waar onze forum Arthurstiekeling straks weer mee komt... ;D
|
|
|
Post by Mark on May 8, 2006 22:21:16 GMT 1
Jullie geloven ook niks...... dat is toch duidelijk Hans na 3 weken vakantie in de Dominicaanse Republiek!
|
|
arthur
Junior Member
|
Post by arthur on May 12, 2006 9:17:48 GMT 1
Ik maak het niet bont of meer van die photoshop onzin.
|
|
arthur
Junior Member
|
Post by arthur on May 12, 2006 9:22:12 GMT 1
oeps, maar die single is toch echt met gruppo muziek. Daarom heb ik 'm ook hier op het forum geplaatst, of iemand hier iets meer vanaf weet. het kan ook zijn dat het een misdruk is, maar het label# staat er toch echt op
|
|
arthur
Junior Member
|
Post by arthur on May 12, 2006 14:23:21 GMT 1
|
|
|
Post by Mark on May 12, 2006 17:56:00 GMT 1
Hahaha klasse Arthur! Overtuigender kan niet!
|
|
|
Post by Ad Visser on May 13, 2006 11:12:08 GMT 1
Jeetje, eerst het fragment zo opnemen en dan met een draaitafel de beweging erbij pleebekken, knap hoor En de LP is ook zo goed te zien! Die hand kwam me trouwens bekend voor...
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on May 14, 2006 14:20:26 GMT 1
Ik zou ook niet weten van wie die kop is, maar wat mij berteft is het geen playback.
|
|
|
Post by Peer on Jun 3, 2006 12:53:59 GMT 1
Jeetje, eerst het fragment zo opnemen en dan met een draaitafel de beweging erbij pleebekken, knap hoor En de LP is ook zo goed te zien! Die hand kwam me trouwens bekend voor... ...lijkt me een moeilijke playback, maar zou kunnen... Wat bedoel je met: Die hand kwam me trouwens bekend voor... ? Ik niet snappen.........
|
|
|
Post by Gelovige Thomas on Jun 3, 2006 19:38:19 GMT 1
|
|
|
Post by Mark on Jun 3, 2006 20:42:32 GMT 1
Waarom zou zo'n picturedisk niet kunnen bestaan? Er zijn zoveel bootlegs in omloop dus waarschijnlijk ook van Gruppo....... Zelf een plaatje persen? Kijk maar: gadgets.qj.net/How-to-Pirate-a-Vinyl-Record/pg/49/aid/39381Arthur, Kor en ik zijn niet dezelfde. We hebben ons ook netjes voorgesteld trouwens. Snah is Hanz11 alhoewel hij nooit inlogd dus iedereen kan die naam invullen....... (Ik kan het trouwens wel aan de IP nummers zien hoor) Fritz en Riet kennen we van de shoutbox op hansvandenburg.nl/ zij hebben zich nog niet als lid van het forum ingeschreven of voorgesteld.... jammer , maar die willen waarschijnlijk anoniem blijven.... moet kunnen.
|
|
arthur
Junior Member
|
Post by arthur on Jun 4, 2006 12:47:54 GMT 1
Hahaha nogmaals, waarom zou ik liegen? Om een beetje interessant te gaan lopen doen Nee, dat is niet mijn ding. Ik heb die p'disc een paar maanden geleden gevonden en gekocht. Ik vond het eerst ook allemaal een beetje vreemd, maar ik had zoiets van: laat maar komen! Maar thomas, kennen wij elkaar Dat je mijn hand blijkt te herkennen Wat moet er overigens nog meer geplaatst/geshowed worden? ik wil het filmpje wel aan Mark sturen, maar wat is dan de meerwaarde? ??
|
|
|
Post by Gelovige Thomas on Jun 4, 2006 16:55:38 GMT 1
Niet dat filmpje, ei, >:(de items natuurlijk, de piktjerdisk en al die andere "vond het ook eerst nogal vreemde" dingen!
|
|
arthur
Junior Member
|
Post by arthur on Jun 4, 2006 17:16:23 GMT 1
Ja hallo... wat wil je zien dan Ik heb er toch al een foto van geplaatst, na ongeloof een filmpje van gemaakt... Lijkt me een beetje lastig om op de fiets te springen en naar je toe te komen, toch
|
|
|
Post by Gelovige Thomas on Jun 4, 2006 18:35:04 GMT 1
???Nooit gehoord van de postbode
|
|