kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Apr 30, 2006 10:34:51 GMT 1
als je over je favourite muziek praat blijkt dat diverse mensen gruppo sportivo best wel kennen. Een collega van Carolien is er zo1. Hij vertelde dat Andre Manuel, Johannes de Boom EN Hans Vandenburg een tryout gaven in het Burgerweeshuis in Deventer. Omdat hij daar nog wel eens komt kon hij voor twee kaartjes zorgen. Dus Carolien en ik waren afgelopen vrijdag avond (28-04)in Deventer. Bij binnen komst werden we meteen herkend door Hans en na een gezellig praatje was het wachten op het "optreden". Dit bleek anders te zijn dan wij dachten. De drie zaten ieder in een eigen oefenruimte en vertelden hun verhaal over de stories on the road. Ieder deed dit op zijn eigen wijze, de één via een laptop, de ander via een multimap en Hans deed met een track list. Via deze track list horen we vele verhalen en werden we vermaakt door zijn leuke belevingen en woord spelingen. Jammer dat het maar ongeveer 45 minuten duurde. De verhalen ga ik nu niet vertellen (schrijven) want er is er maar één die dit het beste kan en dat is de meester zelluf. Misschien is het een idee on op de stille veerkade dit over te doen met de leden van het forum. zo zie je maar weer, Hans is steeds met iets anders in de weer. groetjes van kor
|
|
|
Post by Mark on Apr 30, 2006 13:12:02 GMT 1
Lijkt mij inderdaad ook wel leuk om te horen of te lezen die verhalen!
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Apr 30, 2006 21:20:51 GMT 1
jep Mark. het wachten is dus op het boek. de verhalen zullen hier wel in vermeld worden.
;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Mark on Apr 30, 2006 21:58:25 GMT 1
Normaal lees ik alleen op een notebook maar voor zo'n boek maak ik graag een uitzondering! Beetje Gruppo foto's uit de oude doos erbij , leuk! Hier heb ik Gruppo voor het eerst live gezien in 1978 op Spijkpop in het "tranendal" mooie tijden
|
|
|
Post by Fer Grootglas on May 1, 2006 11:49:49 GMT 1
Leuke foto van het publiek! Waar is Gruppo?
|
|
|
Post by Mark on May 1, 2006 15:38:56 GMT 1
Die heb ik dus niet maar hopelijk zijn zulke foto's er nog wel! Post ze even als je ze hebt!
|
|