kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Apr 23, 2006 22:24:01 GMT 1
Zaterdag 22 april TAG DEN HAAG 'tis dan wel geen Gruppo maar Dierenpark. ach, een Hans wil ook wel eens wat Anders. Een opname studio die we niet verwachte. De dieren waren al aan het in jammen en zongen wat er in hun op kwam. Vanwege de auto tocht incl. File en omrit moesten we direct naar het TWALLET en kregen dit via de jam sessie tehoren. De opnamen verliepen voorspoedig met af en toe een dierlijk missertje maar dat maakte dat de avond een menselijk tintje kreeg. Het was weer eens iets geheel anders dan gebruikelijk. Hans blijft je verrassen !!! Een paar covers van "oude" hits gaf aan dat Drnprk meer kan dan eigen nummers spelen. Helaas moesten de dieren (te) vroeg ophouden maar een kleine toegift zat er nog wel in. Jan en Judtih lieten horen dat ze de franse taal ook onder de knie hebben waar bij Hans als achtergrond zanger(fluiter) zijn mannetje niet miss staat (knielt). Het nederlands bleek Jan ook te kunnen ondanks dat hij: Zwaar K*T zong. Alle DIEREN, BAR DAME en de rest bedankt. We kunnen zeggen: "Wij waren er bij !!!!!" Carolien en Kor
|
|
|
Post by Mark on Apr 24, 2006 22:03:14 GMT 1
Ik was er deze keer niet bij maar toch leuk dat dat ik hier jouw verslag kan lezen Kor!
|
|
|
Post by Dierecteur on Apr 26, 2006 11:45:46 GMT 1
Korcaro, als we het hele concert op de liveCD zetten wordt ie te lang, ben benieuwd wat jullie -fans- er iig graag op zouden willen. Post 's een lekker setje in de juiste volgorde...
|
|
|
Post by Carolien on Apr 27, 2006 8:49:12 GMT 1
Goh, dat je dat aan ons vraagt (bloos)
Tja, da's een moeilijke vraag.
Het optreden was zo overweldigend geweldig dat we niet meer zo precies de set list weten. Maar aan de binnenkant van de hoesjes die we hebben ingeleverd zit een tracklist van de traliedjes die we het leukst vinden. Daarnaast zijn "Ik heb nog nooit een vrouw zoals jou ontmoet" en "IJsbeer" ook erg goed.
;D Maar eigenlijk willen we gewoon het gehele optreden!! ;D ;D Dan maar op meerdere CD's!!!! ;D
|
|