|
Post by Mark on Aug 27, 2005 19:38:40 GMT 1
|
|
|
Post by Floor Tom Beuken on Aug 28, 2005 13:16:05 GMT 1
Leuk, liedje, alleen niet zo'n sterke tekst kwa kloe. MB maakt trouwens een dansplaat, met de voorlopige tietel "Dansvloer" (je krijgt dan een massief beuken dansvloer). Ik neem de drumpartijen, loops, ritmeboksen, sempels enz. voor m'n rekening en de liedjes worden óf instrumentaal, óf met één sterke kreet, óf hele tekst, Duits, Frans, maar óók in het Engels! Duzz...
|
|
|
Post by Mark on Aug 28, 2005 16:58:35 GMT 1
Leuk dat je reageerd (floor) Tom! Teksten worden vanzelf sterk als Hans ze (vrij) vertaald (luister maar naar "een paardestaart is zo passee") Ben erg benieuwd naar Massief beuken nummers , hoop eigenlijk op een hele cd of zo..... Kylie Minogue - Cant get you out of my head cover vind ik briljant ! ( kan die niet als mp3 op je site hans??) Tom , veel succes met Massief Beuken
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Aug 31, 2005 12:50:30 GMT 1
"Krijg je maar niet uit mijn hoofd" is goed vertaald. Carolien en ik hebben het live gehoord en mee gedaan op het Zeeheldenfestival (een tijdje terug). Is deze opname errug verregent of is er nog iets van te horen ? Ik (we) hoor het wel.
|
|
|
Post by Mark on Aug 31, 2005 20:20:46 GMT 1
Ik heb 'm ook LIVE gehoord , live unplugged in the livingroom zelfs.... klonk perfecto... jammer , had ik eigenlijk een bootleg van moeten maken
|
|
|
Post by Ouwe HansZ11 on Sept 1, 2005 0:05:35 GMT 1
My First Step records wil al een tijdje officieel "Tot ziens, bedankt, het beste van Dierenpark!" uitbrengen (met daarop een aantal bonustracks waaronder IKJMNUMH), maar moet om uit de kosten te komen, als de CD 15 euro kost en er worden er minimaal 500 geperst, uitgaan van een lijst van minstens 200 kopers. Als we hier nou 's een intekenlijst starten (te beginnen met de 9! forumleden) en iedereen die je kent en wil naar de site stuurt en z'n/haar naam eronder laat zetten? Het heeft voor My First Step geen zin om (weer) met een kast vol CD's te blijven zitten na 21 fans en wat persmuskieten blij gemaakt te hebben. Lijkt me leuk te kijken hoe ver we in de loop van de tijd komen en om tot die 200 kopers te komen links en rechts wat publiciteit te zoeken/ maken/ krijgen. Ooit heb ik onderzocht welke Dierenpark nummers van de 2 CD's fans en muzikanten de beste vinden. Die komen er zeker op, maar er ligt ook nog wat ongebruikt materiaal, sommige single B-kantjes zijn de moeite waard, er zijn ooit o.a. 2 clips gemaakt en er kan wat nieuws worden opgenomen. Kortom, kan leuk worden dat album! Als er andere beestachtig goede ideeën zijn hoor ik dat graag! PS: Mark, kan dat, een onderwerp INTEKENLIJST "Tot ziens, bedankt, het beste van DIERENPARK!" op het Forum en dat het na toevoeging van je naam 1 (één) lijst blijft? Jij bent hier de techneut... ;D
|
|
|
Post by Mark on Sept 1, 2005 5:18:07 GMT 1
Ja dat moet wel te doen zijn, goed idee! Ik ga er aan werken vanmiddag maar eerst even een hele dag voor m'n baas werken..... was ik ook maar artiest geworden zeg...... ( Oh nee , laat maar "popstar, no easy job"
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Sept 1, 2005 21:39:08 GMT 1
die intekenlijst is een goed idee doe mij er maar twee. dan maak ik een ander ook tevree. want met drnprk zingt idereen zo mee. daarom vindt ik een nieuwe zeedee. een beregoed idee.
|
|