kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on May 7, 2005 15:40:28 GMT 1
Mark, is het mogelijk dat je op het forum muziek kunt zetten zodat alleen de forum leden deze muziek kunnen down loaden. Ik denk bijvoorbeeld aan Gruppo songs die door andere artiesten uitgebracht zijn.
|
|
|
Post by Mark on May 7, 2005 17:11:26 GMT 1
Het is wel mogelijk bepaalde threads alleen voor leden toegangkelijk te maken alleen hebben we geen serverruimte om muziek / data up te loaden. Het is wel mogelijk om een link naar een ander locatie ( bv je eigen homepageruimte) te plaatsen dus dan moet je de mp3's daar eerst uploaden
|
|
|
Post by Mark on May 7, 2005 19:07:01 GMT 1
Zo bijvoorbeeld: media.planetvids.com/pvids/Come_Together.swfIn dit geval een animatie van "Come Together" wat door Dierenpark en Massief Beuken gecoverd is als "Samen Komen" Aardige download dus ff geduld als je m wil kijken!
|
|
kor
Full Member
|
Post by kor on May 8, 2005 13:59:58 GMT 1
Jammer dat er geen ruimte voor is. Als de thread alleen toegankelijk is voor leden volgen er misschien meer leden. Dat is mijn achterliggende gedachte. Het forum moet iets "extra's" bieden aan zijn leden. Natuurlijk moet de thread wel zichtbaar zijn voor de gasten.
Ik heb geen idee hoe je een mp3 op het internet zet zonder een pagina te hebben. De animatie is best wel leuk maar het is niet wat ik bedoel.
|
|
|
Post by Mark on May 9, 2005 18:36:35 GMT 1
|
|
kor
Full Member
|
Post by kor on Jun 26, 2005 18:06:44 GMT 1
Sorry, dat ik niet eerder reageer. Mijn computer is geheel overspannen geweest en heeft een spoed behandeling gehad. Alleen is hij nog niet goed genezen en moest ik terug vallen van XP naar windows 98. Er zijn nog meer gebreken waardoor ik vele bestanden ben kwijt geraakt. oa. een cover genaamd "Supervita" --"goin' get it"--. Deze wilde ik aan bieden in de koffer maar helaas ik heb hem niet meer. De pc die nu werkt loopt steeds vast en dus ga ik uitkijken naar een andere pc. Dat kost tijd en tijd kost geld. Ik probeer bij te blijven maar ook dit heeft tijd nodig.
groet van kor
|
|
|
Post by Mark on Jun 27, 2005 5:15:36 GMT 1
Nou nou Cor wat een ellende allemaal met die computers! Kan je 'm niet gewoon helemaal leeg maken (formatteren) en alles opnieuw installeren? Meestal zijn het software problemen dus daar hoef je geen hele nieuwe computer voor te kopen!
Groetjes , Mark
|
|
kor
Full Member
|
Post by kor on Jun 27, 2005 16:17:13 GMT 1
Dat hebben we (m'n neef, compu gek) gedaan maar XP wordt echt op allerlei manieren geweigerd. Deze kan geen DVD draaien (of branden) hij heeft maar een kleine harde schijf. Maar ff sparen en dan overstappen naar een nieuwe kan geen kwaad. tot zolang moet ik me maar behelpen Oh,ja Mark m'n naam schrijf je met een K,niet met een C. Want de K staat voor KLASSE en de C staat voor CENT. Nou je weet wat de cent waard is, dus ........
|
|
|
Post by Mark on Jun 28, 2005 5:01:22 GMT 1
Vandaar dus dat ik Mark heet en geen Marc! Ik heb zelf ook een andere computer gekocht 2 weken geleden, een laptop en een draadloze router dus internetten waar je maar wilt in huis... Dell heeft trouwens best goed spul voor een redeliike prijs ( www.dell.nl )
|
|
kor
Full Member
|
Post by kor on Jun 29, 2005 21:48:54 GMT 1
Tja, een topless 16, oh nee, een laptop die is ook goed. Draadloos zijn we al. iedere inwoner heeft iets wat op het internet kan (MOET) De 1 heeft iets beter dan de ander maar goed als je muzieKALE haar maar goed zit.
Ik vindt mark met een K ook veel beter staan, want cram met een C is geen gezicht.
|
|