|
Post by Mark on Mar 20, 2005 23:18:16 GMT 1
In de shoutbox werd een suggestie gedaan om het forum pop goes the brain te noemen.... Persoonlijk denk ik dat het forum gewoon Gruppo Sportivo Forum moet heten voor de herkenbaarheid of eventueel Pop goes the brain (of iets anders)[glow=red,2,300] plus[/glow] by Gruppo Sportivo powered by Gruppo Sportivo Gruppo Sportivos ..... De fans (als ze het al weten te vinden) komen op de bandnaam af... Ik heb wel even www.grupposportivoforum.tk geregistreerd die naar dit forum doorverwijst , als er dan een probleem is kan ik een nieuw forum aanmaken en daar naar doorverwijzen zodat de url hetzelfde blijft. Bij deze forums (proboard) is het namelijk de bedoeling dat er in het engels geschreven wordt , beetje rare regel , zag ik ook pas toen alles er al op stond.... Er zijn echter zat andere Nederlandstalige forums op proboard die al jaren draaien zonder problemen.... Prettige werkweek Mark
|
|
kor
Full Member
Superman is BACK (met z'n kids)
|
Post by kor on Mar 20, 2005 23:56:31 GMT 1
Ik denk ook dat de naam niet te veel moet veranderen. Misschien is GRUPPIE FORUM iets, of SPORTIVORUM
Mark, moet dan alles in het engels of is één engelstalig onderdeel genoeg ? De songteksten zijn toch in het Engels.
|
|
|
Post by Mark on Mar 21, 2005 6:52:51 GMT 1
Mark, moet dan alles in het engels of is één engelstalig onderdeel genoeg ? De songteksten zijn toch in het Engels. Alles zou dan in het engels moeten ja...... discriminatie toch? Maar ik heb voor de zekerheid nog een forum aangemaakt dat ik zo kan in schakelen en waar ik ook een beetje met het design (moderne) kan uitproberen... Ben nu aan het testen met transparante kleuren: mark1966.proboards33.com/index.cgi
|
|
|
Post by Carolien on Mar 21, 2005 8:12:33 GMT 1
Ik ben het met Mark en Kor eens. Pop goes the brain is erg leuk, maar is voor sommige niet herkenbaar.
SPORTIVORUM vind ik een leuk alternatief.
By the way Mark, misschien is een andere transparante kleur beter. Het blauw springt er op sommige plaatsen niet uit. Als je begrijpt wat ik bedoel.
|
|
|
Post by Mark on Mar 21, 2005 16:14:25 GMT 1
By the way Mark, misschien is een andere transparante kleur beter. Het blauw springt er op sommige plaatsen niet uit. Als je begrijpt wat ik bedoel. Klopt , dit was alleen de standaard kleur in dit script , ff kijken hoe ik het aan moet passen en of het uberhaubt wel mooi is. Het hoeft er ook weer niet als een flipperkast uit te zien..... dit grijs vind ik alleen een beetje saai
|
|
|
Post by Carolien on Mar 22, 2005 7:45:53 GMT 1
Het grijs is inderdaad een beetje saai. Maar wel leesbaar. Ben benieuwd of een andere transparante kleur er nog wel voor zorgt dat de tekst leesbaar blijft. We wachten het wel af.
|
|
|
Post by Peter on Mar 26, 2005 14:26:00 GMT 1
Snah verzint volgens mij het liefst wat niet zo vreeeeselijk voor de hand ligt zoals "Gruppo Sportivo Forum" maar nog liever iets zoals "Pop Goes The Brain" wat kennis van zaken wb Gruppo veronderstelt (leuk, spannend!). Bovendien suggereert het dat bezoekers (dwz hun hersens) veel met popmuziek bezig zijn, zoveel dat hun hoofd bijna "pop!" zegt, dwz uitelkaarbarst (alweer leuk!). Dat de naam "Gruppo Sportivo Forum" voor fans duidelijker is blijkt helaas niet uit de bezoekersaantallen/ deelnemers
|
|
|
Post by Mark on Mar 26, 2005 14:48:09 GMT 1
Ieder nadeel hep ze voordeel zou cruiff zeggen...... hoeveel bezoekers er op het forum komen is niet bekend ( geen teller) wel weinig leden tot nu toe maar we zijn ook maar net begonnen. Bedankt voor je reacties Peter , je schijnt veel van Gruppo af te weten dus willen we je graag als lid hebben
|
|